Външна оптимизация

Оптимизацията на един уеб сайт, не приключва, когато всички мерки свързани с вътрешната оптимизация са изпълнени, а напротив - тепърва ще са нужни допълнителни корекции и когато си мислите, че сте изпълнили всичко на 100%, ще останете разочарован да разберете, че сте още съвсем в началото.

Външна оптимизация

„Must have“ или задължителни инструменти на всеки уебмастър са няколко жизненоважни регистрации, които трябва да създадете за правилна seo оптимизация, а това са :

  • Google Webmaster – Чрез него може да следите прогреса на вашите страници/ключови думи/линкове към сайта. При проблеми свързани с индексирането на уеб сайта, тук ще намерите най-бързо подробна информация за възникналите проблеми.Можете да откроявате данни в Google Търсене( тоест страницата с резултатите ), като оценки от ревюта, цени на продукти и почти всичко, което бихте желали потребителите да научат за Вас още преди да са кликнали на страницата Ви.
  • Google Analytics- Следенето на трафика и особеностите на посетителите са изключително важни, ако желаете да научите повече за клиентите си, като например какво най-често търсят; как са попаднали на вас; къде губите най-голяма част от потребителите; през какви устройства влизат и още много други показатели. Адекватния анализ и предприетите мерки биха могли да увеличат приходите до 30%.
  • Google MyBusiness & Maps – Това са регистрации, които удостоверяват вашия бизнес пред Гугъл. Определено чувството, да видите фирмата си в дясно от резултатите е неописуемо! Лично за нас поддръжката и регистрацията в тези две платформи са черешката на тортата в SEO оптимизацията. Все повече хора, включително и аз предпочитат да търсят магазини и услуги с помоща на google maps. Често се случва това, което сте търсили толкова време да се окаже на две пресечки от Вас.

Свързаност със социални мрежи

През последните години, социалните мрежи играят огромна роля във външната seo оптимизация. Някои уеб сайтове от сферата на новините и забавлението, успяват да привлечат 90% от трафика си именно от социалните си профили. Независимо обаче от вашата сфера, Ви препоръчваме да създадете профил, който да представя бизнеса Ви в социалната мрежа. Препоръчваме регистрация във всички изброени социални мрежи: Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, Google+, Twitter и Pinterest. - Че кой използва последните 3 социални мрежи ?!  - Със сигурност НЕ и българите, но въпреки това всеки линк към страницата Ви от авторитетен уебсайт е във ваша полза.

Чужди линкове (backlinks), PR статии и регистрации в каталози.

За съжаление това е услуга, която не предлагаме и честно казано не харесваме. Но сме длъжи да споменем, че също са отзначение.

През свободното време Ви препоръчваме регистрации на вашия бизнес в различни фирмени каталози и почти навсякъде, където бихте могли да споделите сайта си. Запомнете обаче, че линк от готварски сайт, водещ към онлайн магазин за дрехи, единствено би Ви навредило, ако сте съвсем в началото и все още нямате много връзки към страницата. Така че, бъдете внимателни къде споделяте сайта си.

В интернет пространството пък има множество блогове, които позволяват Гост блогинг (Guest blogging). Услугата представлява възможност Вие самите да напишете статия / публикация, която директно или индиректно описва вашата дейност. Съвета ни е да не го правите прекалено очевидно. Нека текста бъде полезен. Такива блогове позволяват вмъкването на поне един линк към външен сайт (вашия сайт) и това е наградата, която получавате за творчеството си.