SEO Копирайтинг

SEO копирайтинга е един от трите най-важни фактора за вътрешната seo оптимизация на един уеб сайт. Колкото по-дълъг е текста, толкова по-добре! - Да, ама не съвсем! За да бъдеш лесно откриваем в Гугъл ( сиреч да си поне на първите две страници от търсенето ) трябва малко по-дълбок анализ.
SEO копирайтърите като нас, трябва първо да анализират резултатите от текстовете на конкуренцията и да напишат по-добър, по-качествен и по-полезен за потребителите текст от техния. Качествения копирайтинг следва следните правила:
Един текст - Една ключова дума:
Когато пишете един текст, Вие го оптимизирате за една определена ключова дума ( фраза ), определена в първоначалния seo анализ, където 50 - 80% от трафика на потребители ще бъде благодарение именно на нея и която по презумпция би трябвало да представлява най-голям обществен интерес.
Наситеност на ключовата фраза в текста:
Времената се промениха и вече повтаряне на определена фраза като папагал по 20 пъти, с надеждата, че чичко Гугъл ще схване намека - не действа. В съвременния копирайтинг трябва да се внимава с повторенията и да се действа според дължината на самия тест. Практиката ни като seo специалисти показва, че златната среда е между 3,5% и 7% от общия брой думи в текста.
НЕ копиран текст:
Безмислено е да споменаваме, що за копирайтинг би бил иначе. Гугъл защитава авторското право и предпочита да показва на потребителите първоизточника на информацията. Сайтове с копирано съдържание трудно успяват да се наложат в по-предните резултати от търсенето. Затова всеки уважаващ себе си копирайтър, използва програма, която да анализира текста за уникалност в интернет пространството и показва каква част от съдържанието е копирано - Дано не четат учители и преподаватели, зашото ще има много скъсани.Всеки текст с над 85% уникалност е качествен. Най-използвания такъв инструмент е Advego
Уникалност на текста:
Не тази. За друг вид уникалност става въпрос. Използването на богат речник с много синоними и минимум повторения на думи, които биха довели до по-слаб резултат на seo копирайтинга. Всичко се прави, за да може оптимизираната фраза да изпъкне, а останалия текст да не пречи.
Техническо оформление за SEO Копирайтинг
Понеже не беше достатъчно всичко останало, а сега и оформление.... Ами Да, това как ще структурирате един текст влияе много както на читатилите, така и на търсачките. За нас като оптимизатори на сайтове някой път e трудно да разграничим къде свършва копирайтинга и къде започва останалата част от процеса на seo оптимзация, защото го приемаме като една цяла екосистема. И все пак ще споменем следните главни точки към които сте стреми всеки, занимаващ се със seo копирайтинг:
- Дължината на съдържанието трябва да е поне 300 думи.
- Използвайте по-често нови параграфи за да може материала да се усвои по-лесно.
- Използването на подзаглавия е почти задължително.
- Споненете ключовата дума още в първия абзац.
- Използване на вътрешни линкове, но за тях може да прочетете повече тук.